ArturPL
Administrator
Dołączył: 05 Lut 2006
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 19:46, 09 Lut 2006 Temat postu: GT3 Cup |
|
|
Silnik nowego Porsche GT3 Cup
6 cylindrowy Typu Boxer, umieszczony za tylną osią,
Pojemność skokowa 3598 cm3 ,
Moc maksymalna 400KM przy 7300 obr/min,
Maksymalny moment obrotowy 400 Nm przy 6500 obr/min,
Prędkość obrotowa maksymalna 8200 obr/min,
Silnik chłodzony cieczą,
Układ olejenia z suchą miską olejową,
Układ dolotowy wykorzystujący efekt rezonansowy,
Jednostka sterująca silnika M.S.3.1,
Wielopunktowy wtrysk paliwa,
Sportowy układ wydechowy.
Układ napędowy
6 biegowa sekwencyjna skrzynia biegów,
Napęd na koła tylne,
Hydrauliczny układ rozłączania sprzęgła,
Koło zamachowe jedno-masowe,
Ciśnieniowy układ smarowania,
Mechanizm różnicowy o zwiększonym tarciu.
Zawieszenie przednie
Typu McPherson,
Amortyzatory gazowe" Sachs,
Podwójny układ sprężyn (sprężyna główna i pomocnicza),
Regulacja kąta pochylenia koła,
Obręcze 3 częściowe BBS z zabezpieczeniem centralnym (9J x 18), offset 43,
Opony (Michelin rain) (24/64-18).
Zawieszenie tylne
Oś tylna wielowahaczowa z wykorzystaniem ramy pomocniczej,
Amortyzatory gazowe" Sachs,
Podwójny układ sprężyn (sprężyna główna i pomocnicza),
Regulacja kąta pochylenia koła,
Obręcze 3 częściowe BBS z zabezpieczeniem centralnym (11J x 18), offset 30
Opony (Michelin rain) (27/68-18).
Układ hamulcowy
6 tłoczkowe zaciski hamulcowe osi przedniej,
4 tłoczkowe zaciski hamulcowe osi tylnej,
Tarcze przednie wewnętrznie wentylowane, średnica tarczy 380 mm, sportowe klocki hamulcowe,
Tarcze tylne wewnętrznie wentylowane, średnica tarczy 350 mm, sportowe klocki hamulcowe,
Pozostałe
Regulowany tylny spoiler wykonany z włókien węglowych,
Zoptymalizowane wagowo drzwi boczne (wykorzystanie włókien węglowych),
Zoptymalizowany pod względem aerodynamiki przedni spoiler,
Tylny spoiler z włókien węglowych,
6-cio punktowe pasy bezpieczeństwa,
Waga 1150kg, zbiornik paliwa 64l.,
Sportowe siedzenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|